Sunday 15 April 2012

KELEBIHAN PENGAJIAN DI - UNIVERSITI UTARA MALAYSIA (UUM)


YURAN
Yuran pengajian yang sangat berpatutan,fleksibel dan kaedah pembayaran yang mudah. Anda boleh membuat bayaran secara tunai,menggunakan wang caruman KWSP/EPF akaun 2,menggunakan dana latihan di syarikat tempat anda berkerja melalui HRDF (Human Resource Development Fund) dan bayaran secara ansuran bulanan tanpa faedah, amaun bayaran bulanan tersebut bergantung kepada kemampuan anda setelah berbincang dengan pihak pengurusan.

JADUAL/WAKTU PEMBELAJARAN
Kelas hanya diadakan 2 kali sahaja dalam sebulan selama 15 bulan untuk peringkat Diploma Eksekutif UUM,sangat fleksible terutama bagi mereka yang sibuk tetapi berminat untuk melanjutkan pelajaran.Kuliah diajar dalam Bahasa Malaysia atau Bahasa Inggeris bergantung kepada permintaan pelajar dan pensyarah.

PENSYARAH/TENAGA PENGAJAR
Diploma- Tenaga pengajar terdiri daripada pakar-pakar industri yang berkelulusan tinggi dan berpengalaman luas dalam bidang yang diceburi. Ini memberi kelebihan kepada pelajar kerana mendapat input/ilmu secara terus dari mereka yang memang menceburi sesuatu bidang itu secara teori dan praktikal.

BUKU/MODUL
Diploma- Buku-buku disediakan dan diberi secara percuma kepada pelajar-pelajar peringkat Diploma. Sangat mudah kerana anda tidak perlu lagi bersusah payah membeli buku disepanjang pengajian anda.

MAKAN/MINUMAN
Sarapan pagi dan minum petang disediakan pada setiap sesi pembelajaran.Mudah dan menjimatkan serta Modul pembelajaran juga disediakan PERCUMA !

PENGALAMAN BERHARGA!
1 Modul/Matapelajaran (Diploma) akan diajar/diadakan di dewan kuliah di kampus utama Universiti Utara Malaysia,Sintok Kedah selama 3 hari 2 malam. Pengangkutan dan Makanan disediakan secara percuma. Para pelajar akan dapat merasai suasana sebenar pembelajaran di universiti.
Majlis Konvokesyen akan diadakan di kampus utama Universiti Utara Malaysia,Sintok,Kedah sama seperti pelajar sepenuh masa.



Sebarang pertanyaan boleh menghubungi@sms :

WAN NUR HAYATI

 (Business Development Manager)


TERIMA KASIH .... 😊




No comments:

Post a Comment